غمگین چو پاییزم...

مــــَـــن رفـتـــــــــنـی نـبـودم ! ..


تــــــــ ـــــو بـنـد کـفـش هـــــآیـم رآ


مُـحــــــــــکـم کـردی !

 

 



نظرات شما عزیزان:

fall in love
ساعت17:45---2 آذر 1391
خیلی سخت بود........با بغض نوشتم ولی با خنده خوندی
عجیب دلتنگم
واسه وقتایی که عجیب دلتنگم میشدی
یعنی حتی باید صداتم فراموش کنم.......کاش از روز اول عاشقت نمیشدم
یاد گرفتم که دل بر دل نبندم و از روی دل حکم نکنم.


حسن
ساعت14:12---29 آبان 1391
سلام خدمت مدير فعال وبلاگ وبلاگ قشنكي داري اي كاش منم توش لينگ كني اگر لينگ كردي با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن و بعد سري به وبلاگم بزن و نظرتو بده تا من بفهمم وطورا با افتخار فراوان لينگ گنمwww.hasan.pear.loxblog.com

fall in love
ساعت23:15---27 آبان 1391
از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی که چه دردیست

fall in love
ساعت13:30---27 آبان 1391
میروم ز دیده ها نهان شوم
میروم که گریه در نهان کنم
یا مرا جدایی تو میکشد
یا تو را دوباره مهربان کنم


fall in love
ساعت14:18---16 آبان 1391
میگن سنگ دل ترین آدما ی روزایی عاشق ترین بودن.
من با چشمام ازت خواهش میکنم اما تو نمیفهمی.
باشه باشه قبول من نمیفهمم.تو که میفهمی بفهم که دوست دارم


elahe
ساعت13:23---13 آبان 1391
aliiii boood

s:m
ساعت16:25---11 مهر 1391
سلام به شما امیدوارم حالتون خوب باشه . همه ی اتفاقاتی که نا خاسته میافته شاید به نظر اتفاقی باشه ولی سر منشا دیگه ای داره یعنی ذهن وفکر ما ملاک کار ماست که یک لحظه اتفاق میافته ،چه خیانت ،چه بدی ،چه تنهایی یه جورایی انتظار عکس العملی رو داریم که میتونه دو نتیجه داشته باشه.......درود بر شما

s:m
ساعت21:42---9 مهر 1391
سلام به شما دوست خوبم امیدوارم حاتون خوب باشه این دلتنگی از انتظار چون ما محکوم هستین به انتظار محکوم به یاد وخاطره درود بر شما وبلاگت فوق العاده زیباست درود برشما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:,ساعت 12:9 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com