غمگین چو پاییزم...

 

میبینم ک با همه راحتی،از کامنتات تو فیسبوک خیلی راحت میشه فهمید بعضیا خبر حال و روز و شرایطتتو دارن و خیلی راااحت درد دل میکنی با بقیه....... من و باش ک چی فک میکردم !!!

به هرحال تازه میاد ب بازار کهنه میشه دل آزار،طوری ک دیگه نه جواب اس میدی نه پی ام! اوکی آقاامیر من ک حرفی نمیزنم و گله ای نمیکنم،خیلی وقته همه چیزو تو خودم میریزم... وقتی یاد حرفا و قولات میفتم خندم میگیره و یه لبخند تلخ رو صورتم میشینه.... دلم میخواست باشی چون فقط تو میدونی حال و روزمو ولی خودتو برام گرفتی! باشه باشه.....

لعنت ب من ک الان دارم گریه میکنم.. لعنت به من ک اینقدر ضعیفم... لعنت ب من ک فقط کسیو میخوام ک کمر همت برای خرد کردنم بسته.... آخ خداااا خستم ... بریدم... کم بدبختی دارم؟ دیگه بسم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟

 

گاهي اوقات...
حسرت تکرار يک لحظه ؛
ديوانه کننده ترين حس دنياست...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

man
ساعت1:38---8 اسفند 1392
منم غمگینم مثل تو امروز سالگرد آشناییمون بود ولی مثل سالای پیش یادش نموند الان خابیده منم تنها نشستم دلم شکست آشناییمون حتی انقد ارزش نداره یادش بمونه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 18 بهمن 1392برچسب:,ساعت 19:31 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com