غمگین چو پاییزم...

غریبه ممنون از نظرت،ولی نمیتونم حسی که به اون دارمو وصف کنم برات،خلاصش اینه که دوس دارم تمام غم ها و مشکلاتش بیاد برا من و هر چی خوشی و سلامتیه برای اون باشه،حاضرم براش بمیرم و این فقط در حد یه حرف نیست چون خودمم از دسته آدمایی بودم که همیشه به این جمله ها میخندیدم... ازم خواستی یکم فکر کنم ولی من شب و روز دارم فک میکنم و نتیجه اینه که نمیتونم همچین شخصیرو دوسش نداشته باشم بعبارتی دوسش دارم فارغ از داشتنش میدونم دیوونگیه ولی زیباست... میخوام بسوزم ولی فقط به یاد عزیزم...

امروز کلی اس اماده کرده بودم که یکیشو که مناسبتره براش بفرستم ولی چون نمیخوام مانع بشم که فراموشم کنه بزور جلوی خودمو گرفتم تا امروزو به عزیزم تبریک نگم،روز سختی بود برام...

امیدوارم هرجا و با هرکسی که هست خوشبخت و سربلند باشه...

 

دلتنگی یعنی تمام لحظه هایی که بی تو میگذره جونــــــم ..

 

سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد

 

عشق اینبار به دیوانه شدن می ارزد

گرچه خاکسترم و همسفر باد ولی

جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد

تیشه بر ریشه ی قصری که در آن شیرین نیست

بیستون بی تو به ویرانه شدن می ارزد

یوسفم سینه ی من پیرهن پاره ی من

ننگ این قصه به افسانه شدن می ارزد

خاک خامم عطش آتش و می در دل من

بزن آتش که به پیمانه شدن می ارزد

شانه ام زیر غم عالم و آدم اما

یک نفس زیر سرت شانه شدن می ارزد

همه ی درد م این است......یـک نـفـر در زنـدگی  مـن هـست...کـه  کنارم نیـسـت  ...

 

 هر چند نمی‌دانم خواب‌هایت را با که شریک می‌شوی اما هنوز ، شریک تمام بی‌خوابی‌های من، تویی ...


نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت1:01---26 بهمن 1390
امیدوارم به هم برسین و همه چیز به خوشی تموم شه
پاسخ:مرسی غریبه:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,ساعت 23:18 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com