غمگین چو پاییزم...

از دستش گله دارم،امروز تو کلاس بودیم از اونجایی که پیش همکلاسیا نمیخوایم ضایع بشیم حتی بهم سلام نمیدیم واسه همین  من بهش اس دادم و سلام کردم ولی حتی بعد کلاس ج اسمو نداد و خلاصه بعدش که دوباره اس دادم گفت حواسش نبوده ولی من واقعا ناراحت شده بودم با اینکه خودش میدونه چقدر زود رنجم اصلا از دلم در نیاورد  الانم اعصابم خرده

خداجونم خودت یه کاری بکن

 

اگــر تمـــام ستـــاره های آسمـــان را

بــه شــب مــن بیـــاوری

ایــن تاریکـــی، روشـــن نخـــواهـــد شـــد!

بـــرای مـــن

تنهـــــا "بـــــرق نگــــــاهـــت" کـــــافـــی ســـت!

دریغـــــش نکــــــن .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,ساعت 23:50 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com