غمگین چو پاییزم...

امیر خسته شدم از این وضع....تا کی باید شب و روز یاد خاطراتمون بیوفتم و نتونم کسی رو تو دلم جا بدم و فقط و فقط دلم تورو ازم بخواد.... نمیدونم الان داری چیکار میکنی و اوضاعت چطوره؟اصلا به فکر من هستی یا نه؟یاد روزا و شبایی که تمام درد دلامو خبرای روزمو بهت میگفتم و سرتو میبردم.... یادته چقد وراجی میکردم و مو به مو هر اتفاقی که برام مبوفتاد با جزئیات برات تعریف میکردم..... واااااااااااااااای امیر امیر من دیگه نمیتونم مث همیشه عادی باشم و روزی رو بدون غصه بگذرونم.... آخه نامرد تو که میگفتی همیشه رو دوستی مث تو حساب کنم پس الان چی شده که مطمعنم میدونی حالم خوب نیست ولی انگار نه انگار..... امیر من نمیخوام باور کنم که تو انتخابم اشتباه کردم و تو با بقیه فرقی نداری..........نه اینطور نیست من باورت کردم و حتی لحظه ای نمیتونم فک کنم که تو یه عوضی هستی مث خیلیا.......... امیر فقط دلم میخواد بدونم چرا منو نخواستی؟ چرا بعد چن ماه که باهم بودیم گفتی اخلامون با هم جور در نمیاد؟ نو که ادعات میشد آدمارو توی همون برخورد اول میشتونی به خوبی بشناسی پس چرا منو دیر شناختی؟ چرا چرا چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا تو دیگه چرا؟ خدای بزرگ تا کی باید بکشم؟ کافی نیست؟ تو که بزرگی تو که بخشنده ترینی پس تو بهم بگو مگه بار گناهام چقد بزرگ بوده که با این همه بزرگی خلاصم نمیکنی؟ خدایا به من یه امید کوچولو بده تا دلگرم باشم روزی بهش میرسم... خدایا این بندتو بهم ببخش..... اگه تو بخوای به راحتی میتونی پس بخواه خدایاجونم............ بزار اروم باشم......... به خودت توکل میکنم و از خودت میخوامش……..



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت23:44---9 فروردين 1391
سلام ممنون كه اومدي به وبم منم شما را لينك كردم

باي


ابوالفضل
ساعت20:22---9 فروردين 1391
سلام دوست عزيز وب قشنگي داري اگه مي شه به وب منم بيا ونظرتو بده اگه قابل دونستي لينكم كن باعنوان شعر عاشقانه
ممنون مي شم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:,ساعت 20:3 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com