غمگین چو پاییزم...

امیر با من چیکار کردی که هر لحظه بیتابتم،خیلی نامردی الان دیگه نمیتونم باور کنم که دوسم داشتی چون میدونم حال و روزمو میدونی ولی عین خیالتم نیست... دیروز وقتی وارد کلاس شدی تا دیدمت دلم میخواست داد بزنم و بهت بگم نامرد چرااااااا....؟، آخه خدایا چقد بغض چقد گریه پس چرا خالی نمیشم،هرکاری میکنم دلم با من راه نمیاد.... امیرم هنوز صدای دوستت دارمت تو گوشمه.... امیر امیر امیر بخدا دوستت دارم و دوس داشتنم خالصه و فقط وجود خودتو میخوام....

خدایا آخه چرا بهم دادی و ازم گرفتی؟ خب نمیدادی دیگه قربونت برم.... خدایا خسته نشدی از ضجه هام؟ خدایا تو خدایی برات که کاری نداره امیرمو پسم بدی.... خدایا خودت گفتی بخوانید مرا اجابت کنم شما را..... پس چرا به فریادم نمیرسی؟............ خدایاااااااااااااااااااااااااا............

 

هستند کسانی که از شدت دلتنگی به کما رفته اند....

حرف نمی زنند...

راه می روند...

نفس می کشند...

ولی چیزی حس نمی کنند...!

فقط فکر می کنند و فکر می کنند و فکر.........

 

 



نظرات شما عزیزان:

ماريا
ساعت22:03---27 ارديبهشت 1391
خاطره ها را گرد گيري مي كني تا عشق به سرفه بيفتد!!!!!!!

Nina
ساعت1:34---11 ارديبهشت 1391
روحم مي خواهد برود يك گوشه نشيند

پشتش را كند به دنيا پاهايش را محكم بغل كند...

و بلند بلند گويد: من ديگر بازي نميكنم.


الناز
ساعت15:06---8 ارديبهشت 1391
. . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. .. .¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶آپم تشريف بياريد
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶آپم تشريف بياريد
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ آپم تشريف بياريد
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶آپم تشريف بيارید


giti
ساعت20:51---28 فروردين 1391
برای نابینا شیشه و الماس یکیه پس اگه کسی قدرت رو ندونست تو شیشه نیستی او نابیناست

giti
ساعت20:48---28 فروردين 1391
هی

مسلم
ساعت14:05---28 فروردين 1391
لحظه های با دوست بودن مثل خط سفید
جاده است .تیکه تیکه میشه ولی قطع نمیشه .

سلام دوست عزیزم ...بهت تبریک میگم
وب بسیار خوب –زیبا وپر محتوایی داری .
خوشحال میشم به من هم سری بزنی ونظرت رو بگی.
به امید دیدار .


یاشیل
ساعت19:10---27 فروردين 1391
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست..آنقدر سیر بخند تا که ندانی غم چیست..برو به این سایت دوست خوبم:www.hafezdivan.blogpars.com یه فال حافظ بگیر آروم میشی

حسین
ساعت17:29---27 فروردين 1391
سلام دوست عزیز ممنون به من سر زدی خوشحال می شم دوباره بیایی

دخترکی با نام شکست
ساعت15:36---27 فروردين 1391
عزیزم اینقدر غصه نخور . منم شکستو تجربه کردم. به فکر خودت باش و اون دل مهربونت. اگه کسی تورو گذاشت رفت احساس نکن بد بودی بگو من خوب بودم اون لیاقت منو نداشت . بهترینها درانتظارته مطمئن باش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,ساعت 11:36 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com