عادت


غمگین چو پاییزم...

از روی عادت...
گاهی اسمش رو لبم ترانه میشه...
از روی عادت...
پاهای خسته م، هنوز در به در آواره میشه...
از روی عادت...
درددلامو به هیشکی نمیگم...
از روی عادت...
با عکسش درددل میکنم...
از روی عادت...
تو پارک خاطره ها قدم میزنم...
از روی عادت...
یادش که میفتم دلم میگیره...
از روی عادت...
هر ثانیه، به امید اینکه بهم زنگ بزنه، گوشیمو چک میکنم...
از روی عادت...
با در و دیوار خونه خلوت میکنم...
از روی عادت...
بعضی روزا به یاد اون اشک مهمون چشمام میشه...
از روی عادت...
بعضی وقتا، پشت پنجره میشینم...
از روی عادت...
روزای دلگیر...قلمو کاغذ برمیدارم و بزرگ مینویسم...
امیر مـــــــــن کجـــــاســـت...؟
 

فراموش کردن …
هنر میخواهد …
و من …
بی هنر ترین انسان عالمم …
و تو هنرمند ترین انها …




نظرات شما عزیزان:

همون غریبه
ساعت12:39---25 بهمن 1390
injori faghat khodet dari mese sham ab mishi................................be koja chenin shetaban??!ye kam fekr kon

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,ساعت 23:55 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com