غمگین چو پاییزم...

جز خیالت ساکن من نیست کسی...

تمام کوچه های دلم می خورد به تو...!!!

 

 

بعضی خاطرات

مثل مین های عمل نکرده

توی روحت کاشته شده اند...

با یک حرف

می ترکانند...!

 

امروز با هم کلاس داشتیم ولی من نرفتم،دیگه تحملشو ندارم که مثل دو تا همکلاسی رفتار کنیم و اون خم به ابروش نیاره... فقط من و خودت میدونیم معنی دوتا نقطه یعنی چی پس من الان فقط همون نشونو برات میزارم . .

با تمام وجودم دوستت دارم دیوونه..



نظرات شما عزیزان:

مرتضي
ساعت8:34---17 ارديبهشت 1391
عاليستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 20

ثمین
ساعت8:07---17 ارديبهشت 1391
زیبا بود گلم@} ;-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 14:3 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com