غمگین چو پاییزم...

نه نام...

نه چهره...

نه اثر انگشت...

آدم ها را از "آه" کشیدن شان بشناسید....!

 

 

سقف آسمان دلم سخت ترک برداشته!

قدری آرام تر قدم بردار...

سقفش به جهنم...

می ترسم پای تــــو را بخراشد!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت20:46---23 ارديبهشت 1391
خیلی قشنگ بود
مرسی

دلم را که مرور میکنم
تمام آن از آن توست
فقط نقطه ای از آن خودم.......
روی آن نقطه هم
میخ میکوبم
و قاب عکس تو را می اویزم
موفق باشی


donya
ساعت16:32---22 ارديبهشت 1391
سلام دوست خوبم .....باتفتخار لینکت کردم اگه خواستی لینکم کن

Moein
ساعت22:53---21 ارديبهشت 1391
سلام خوبی ، خسته نباشی اهل رشت هستی عزیزم !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 21:4 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com