غمگین چو پاییزم...

دلتنگی پیچیده نیست ...

یک دل ...

یک آسمان ...

 

یک بغض و ...

 

آرزوهای تَرک خورده...

 

 

 

دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد

نه التـــمـاس هـــایم را

و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…

به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی

درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…

 


 

گاهی خسته می شوی...کم می آوری


نه می توانی خودت را به خواب بزنی و نه توان بیدار ماندن داری...


ترس از دست دادن آدمهایی که دوستشان داری بغض می شود توی گلویت...


می چسبی به سکوتت و دم نمی زنی...

مبادا که بترکد این بغض لعنتی...

 

 

امروزم تو حیاط دانشگاه دیدمش... چقدر دلم میخواست یه دل سیر نگاش کنم ولی نمیشد.... یه لحظه برگشتم دیدم داره با یه برگه ای خودشو باد میزنه چون هوا گرم بود... الهی من قربونش بشم....

خدایا من به رحمتت خوشبینما.... خودت تپلیمو دوباره بهم میدی... دوستت دارم خداجونم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت16:12---29 ارديبهشت 1391

هميشه براي كسي بخند كه ميدوني به خاطر تو شاد ميشه... واسه كسي گريه كن

كه ميدوني وقتي غصه داري و اشك ميريزي برات اشك ميريزه... براي كسي

غمگين باش كه در غمت شريكه... عاشقه كسي باش كه دوستت بدارد





غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت20:07---22 ارديبهشت 1391
ای بابا...
دنیا همینه دیگه...
نمیدونم چکار کنی؟؟؟؟
الان مشکل چیه؟


هانیه
ساعت18:21---21 ارديبهشت 1391
سلام
من شما رو لینک کردم لطفا منو با اسم وبم لینک کنید


حانیه
ساعت1:08---21 ارديبهشت 1391
ای بابا این عشق هم این روزها معضلی شده.......

خوبه که من بهش اعتقاد ندارم .وقتی طرف دوست نداره چه کاریه این همه خودت رو به خاطرش اذیت کنی. من اگه بودم الان به جای دلتنگی عصبانی بودم اولش دوست دارن بعد یه مدت تکراری میشی میذارن میرن البته کلی گفتم منظورم شخص معشوقه ی شما نبود


مجنون
ساعت0:15---21 ارديبهشت 1391
سلام دوسته عزیز وبه خوبی داری...ممنون که بهم سر زدی..☆           ★ 

  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★

*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت19:44---20 ارديبهشت 1391
لینکت کردم....


غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت19:44---20 ارديبهشت 1391
تو دختری یا پسر؟؟؟؟؟؟؟
من که سر در نیووردم.....
ولی خیلی باحالی....
دیووونه برو بهش بگو دوسش دالی....
واااااااااای....
ببخشیدا....
ولی خیلی خری اگه بهش نگی....
خیلی.....
خیلی خری اگه به تپلیت نگی که دوسش دالی....
یهو دیدی یه موقع به خودت میای که دیگه تپلی ای وجود نداله ها...


ندا
ساعت17:33---19 ارديبهشت 1391
سلام خیلی نوشته های قشنگی هست

Mohsen
ساعت7:44---19 ارديبهشت 1391
Slm webloge zibaei darin
Khoda beton sabr bede


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 13:59 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com