غمگین چو پاییزم...

با کســــــی رابطـــــــه ی احساسی برقـــــرار کن که
نـه تنهــــــــا افتخــــــــــار میـکـــــنه کـه تــــــو رو داره
بلکـــــــه حاضـــــــره هــــــــر ریسکــــــــی رو بکنه
که فقــــــــــــــط کـــــــــــــــــنار تـو باشه
...

 

اگر قصد ماندگاری ندارید ،
یادگاری هم نگذارید !
لطفاً
...

 

به سلامتي اوني كه تنهاست...
نه اينكه نتونسته با كسي باشه
نه....
بلكه نخواسته با هركسي باشه!!

 

دوست دارم دستم به اوني كه دوستش دارم برسه و بگيرمش كلي كتكش بزنم و يهو وسط كتك ، بزنم زير گريه و بگم :
" آخه ديوونه ! دلم واست تنگ ميشه ، اينقدر از من دور نباش خب "

 

كاش آدما جسارت داشتن،
گوشی رو بر میداشتن و
بهش زنگ میزدن و می گفتن:
ببین ،
دلم واست تنگ شده ،
واسه هیچ چیزِ دیگه ای هم زنگ نزدم...

 

 

بعضی دردها.. درد تنها بودن نیست.. تاوان با یکی بودن است...!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

z10
ساعت14:59---3 خرداد 1391


مسلم
ساعت13:33---3 خرداد 1391
سلام
آغاز فصل عبادت ونوشیدن از نهر گوارای رجب ودر آویختن در شاخه طوبای شعبان وریاضت در ریاض رمضان و گلچیدن در بهار قرآن بر تو دوست خوبم مبارک باد .


Malihe
ساعت10:49---3 خرداد 1391
بعد از گرفتن دست هایت،
تمام دنیا را لمس خواهم کرد
تا عشق به همه سرایت کند !!!


giti
ساعت11:30---2 خرداد 1391
همیشه زیبا مینویسی همیشه

be to che
ساعت1:08---2 خرداد 1391
bebin divone kari nadaram dokhtari ya pesar. amma age vaghean dosesh dari pas chera bikar neshasti kari nemikoni?

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,ساعت 16:49 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com