غمگین چو پاییزم...

دیگر به خوابم نیا...

خوابم را رنگی میکنی

و روزم را سیاه..!!!


آی آدمک.........

مراقب حرفهایت،

احساساتت و واکنشهایت باش!!

آخر آدمها خوب بلدند

یه روزی،یه جایی،یه جوری...

به رخت بکشند تمامت را..!!!


احساسم را نمیفروشم

حتی به بالاترین بها،

ولی...

آنگونه که بخواهم

خرج میکنم...

برای آنهایی که لایق آن هستند..!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت18:51---8 خرداد 1391
سلام
خوبه
ولی کاش بدونی احساست رو برای کی میخوای خرج کنی
یعنی لایق ها رو بشناسی
...
آیا میشناسی؟؟


salam
ساعت15:16---4 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وب عالی داری اگر مایل به تبادل لینک هستی من را با ان نام لینک کن به من بگو تو را لینک کنم

کاغذ دیواری ستاره من

staaaarman.mihanblog.com


farzaneh
ساعت10:20---4 خرداد 1391
سلام دوست عزیز
امروز یه مهمونی کوچولو داریم خوشحال میشم به وبم سر بزنی راستی کادو یادت نره دست خالی نیایی هاااا
ممکنه راهت ندن


مسلم
ساعت0:44---4 خرداد 1391
این پستت هم مثل قبلی ها خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,ساعت 1:23 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com