غمگین چو پاییزم...

دختری پشت یک 1000تومانی نوشته بود:پدر معتادم برای همین پولی که پیش توست یک شب مرا به دست صاحب خانه مان سپرد!خدایا چقدر میگیری؟که بگذاری شب اول قبر،قبل از اینکه تو ازم سوال کنی،من ازت بپرسم؟!

                                                                 چرا...؟؟؟؟


شاید درد من

دلیل خنده کسی شود...

اما خنده من هرگز نباید

باعث درد کسی شود...


درد من تنهایی نیست،

بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت،
بی عرضگی را صبر

و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می نامد...


خداوندا دستهایم خالی است

ودلم غرق در آرزوها...

یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان

یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن...

 

 



نظرات شما عزیزان:

به تو چه
ساعت21:52---9 خرداد 1391
دیونه ببخشیدا ولی خیلی خری. مگه نمیگی دوستش داری؟ پس برو جلو دیگه. هر کاری واسه بدست آوردنش بکنی کمه
پاسخ:به تو چه جان من هرکاری میتونستم کردم،برام دعا کن


مسلم
ساعت13:18---9 خرداد 1391
سلام خیلی برام جالب بود آفرین آپم آجی .

afshin
ساعت9:38---9 خرداد 1391
درود

وبلاگت خیلی زیباست ، این مطلبت واقعا زیبا و پر از مفهوم است :
((درد من تنهایی نیست،
بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت،
بی عرضگی را صبر
و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می نامد...))
و در آخر از این که به وبلاگم سر زدی ممنونم .


رضا
ساعت23:38---8 خرداد 1391
این متن خیلی قشنگه.بدجوری منو تحت تاثیر قرار داده.عالی بود

رضا
ساعت22:35---8 خرداد 1391
سلام.مطالب وبلاگت واقعا خوبن.ممنون که واسم نظر گذاشتی.با افتخار لینکت میکنم.راستی اگه میشه منو لینک کن.خودت منو لینک کن.بازم بت سر میزنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:,ساعت 20:36 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com