غمگین چو پاییزم...

تنهایـــــــــــــــی

شاخه درختی است

پشت پنجره ام

گاهی لباس برگ می پوشد

گاهی لباسی از برف ...!!

 

میان ماندن و نماندن
فاصله تنها یک حرف ساده بود
از قول من
به باران بی امان بگو :
دل اگر دل باشد ،
آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد
...

 

متنفرم

از روزهایی که

خودم هم نمی دانم

دردم چیست ....!!!!


گاهـــــــــــــی آنچنان مزخرف می شــــــوم که برای دیگـــــــــران قابل درک نیستـــم

حتی عزیــــــــــزترین کســـــــــم را از خــــــــــــودم می رانم

اما در آن لحظه در دلــــــــــم آرزو دارم او بگـــــــــوید:

« می دانم دســــــت خودت نیست، درکــــــــت می کنم»

 

 



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت13:09---20 خرداد 1391
ای دوست دلت همیشه زندان من است
آتشکده عشق تو از آن من است
آن روز که لحظه وداع من و توست
آن شوم ترین لحظه پایان من است

به من هم یه سری بزن


giti
ساعت23:07---18 خرداد 1391
هی چی بگم دیگه
بعضی وقتا آدم لال میشود
حرف دارد ولی کلمه نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,ساعت 20:48 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com