غمگین چو پاییزم...

من عاشقانه دوستش دارم

و او عاقلانه طردم می کند..

منطق او، حتی از حماقت من هم احمقانه تر است ...!!!

 

حسادت میکنم ...!!!

به بالشی که زیر سرت میگذاری

به پیراهنی که تو بر تن داری

به کلامی که بر لب می آوری

حتی ...

به هر کسی که مخاطب تو قرار میگیرد

و میمیرم از این حسادتها ...

 

چه بی تفــــــــاوت زندگــــــــی می کنند آدمــــهــــــــا ...

بی آنــــــــکه بداننـــــــد در گوشـــــــه ای از دنیــــــــــا

تمــــــــام دنیـــــــــای کَســـــــــی شـده انــــــــد .....

 

بی تو

 

چشم دیدن چیزهایی را که

 

باتودیده ام راندارم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

کیمیا
ساعت21:24---21 خرداد 1391
سلام!

من عاشق پاییزم...
ولی ببخشیدا!کی گفته پاییز غمگینه؟!

اصلا به نظرم معنی نمیده!

به هر حال اینم یه نظره! پس دلخور نشو!


تیام
ساعت15:10---21 خرداد 1391
سلام .خوشکل مینویسی به منم سربزن.لینکت کردم لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,ساعت 19:44 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com