غمگین چو پاییزم...


احساسم را به دار اویختم...

منطقم را به گلوله بستم...

لعنت به هر دو...

که عمری بازی ام دادند...

دگر بس است...

می خواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم... 



ســخــت اســت دنــیـایـت یـکــ نفـر بـاشـد و تـو هـمان یـکـ نفـر را نـداشـته بـاشــی… 



خدایا ، حکمت قدم هایی را که برایم بر میداری بر من آشکار کن

تا درهایی را که بسویم می گشایی ، ندانسته نبندم

و درهایی که به رویم میبندی ، به اصرار نگشایم . . .

 


خـسـتـه تـر از آنـم کـه لـیـوانـی چـای آرامـَم کـنـد آغـوش ِ گـرم ِ تـو را مـی خـواهـم

در جـنـگـلـی نـاشـنـاس وقـتـی کـه آسـمـان از لا بـه لای شـاخـه هـا سـرک مـی

کـشـد . . .

 

ما چون دو دریچه روبروی هم / آگاه ز هر بگو مگوی هم

هر روز سلام و پرسش و خنده / هر روز قراره روز آینده

اکنون دل من شکسته و خسته ست / زیرا یکی از دریچه ها بسته ست . . .

 

 

دیشب تا نزدیک 4 با هم چتیدیم... الهی من بمیرم براش چون تو شرایط خیلی بدیه و من کاری از دستم بر نمیاد جز اینکه روز و شب براش دعا و نذر کنم... خیلی نگرانشم.. دیشب بهم گفت ک نگران داداششه...

خدایا تپلیم داره درد میکشه و منم ک میبینی دارم دق میکنم... خدایا مشکلاشو حل کن اگرم دوسم نداری و بهم گوش نمیدی پس حداقل درداشو بین من و اون تقسیم کن چون داره از پا در میاد خداجونم:(



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت16:24---11 تير 1391
سلام. مرسی که بهم سر زدی وب قشنگی داری بازم بهت سر میزنم

مکالمه رایگان با ایرانسل و همراه اول
ساعت16:27---10 تير 1391
سلام رفیق من آپم


وبلاگ من در مورد مکالمه رایگان با ایرانسل و همراه اول هست اگه دوست داشتی به من سر بزن





www.مجانی.loxblog.com


مریم جلالی


مکالمه رایگان با ایرانسل و همراه اول
ساعت16:26---10 تير 1391
سلام رفیق من آپم

وبلاگ من در مورد مکالمه رایگان با ایرانسل و همراه اول هست اگه دوست داشتی به من سر بزن



www.مجانی.loxblog.com

مریم جلالی


مکالمه رایگان با ایرانسل و همراه اول
ساعت16:26---10 تير 1391
سلام رفیق من آپم
وبلاگ من در مورد مکالمه رایگان با ایرانسل و همراه اول هست اگه دوست داشتی به من سر بزن

www.مجانی.loxblog.com
مریم جلالی


بی13
ساعت19:20---9 تير 1391
ببخشید ادرس وبم هم اینه منتظر لینک شدنم و یک همکاری خوب با هم دیگه هستم

pegah
ساعت13:03---8 تير 1391
ممنون که به وبم سر زدید
با تبادل لینک موافقی؟


zanyar
ساعت19:14---6 تير 1391
سلام ممنون كه به وب من سر زدي خوشحال ميشم بازم بياي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,ساعت 12:4 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com