غمگین چو پاییزم...

Romantic New PixDooni.Com 004 عکس های جدید عاشقانه و رمانتیک

می گویند : شاد بنویس ...
نوشته هایت درد دارند!
و من یاد ِ مردی می افتم ،
که با کمانچه اش ،
گوشه ی خیابان شاد میزد...
اما با چشمهای ِ خیس ... !!

 

نگـــــــران نباش،
حــــال مـــن خـــــــوب اســت بــزرگ شـــده ام
دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم
آمـوختــه ام، که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش ” زندگیست
آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای ” نبــودنـت ” تنگ نشــــود
راســــــتی، بهتــــــــــر از قبل دروغ می گویــــم
حــــال مـــن خـــــــوب اســت ” … خــــــوبِ خــــوب

 

خیلی سخته دلت هوای یه نفر رو بکنه

ولی نتونی بگی

خیلی سخته دلت بخواد صداش رو بشنوی

ولی نتونی زنگ بزنی:(

 

این روز ها هـــــــمه از دود سیگارشان می گویند....!
و خاطراتی را کـــــه دود می کنند...
من چه کنم کـــــه با آتش زدن جنگل هم...
خاطراتم را نمی توانم دود کــــــنم !!! 
 
هـَنوز گآهے


مـَرا به جـآن ِ تـُ قـَسمـ مے دهـند ؛



نـگـآه کـن ؛


هَـمـــه مے دانـند کـِ برایمـ هَـمیشـگے تـریــنے...

 

Romantic New PixDooni.Com 010 عکس های جدید عاشقانه و رمانتیک

 

امیر دلم تنگته چرا نمیفهمی پسر.. آخه چقد تحمل کنم؟! چقد تو خودم بریزم و نخوام ب روی خودم بیارم؟! دیوونه تا حالا شده یه روز خودتو بزاری جای من؟! تا حالا شده حتی گریه هم آرومت نکنه و بیشتر نفستو بند بیاره؟!

 دیشب داشتیم با هم چت میکردیم منم مث همیشه هیچی به روی خودم نیاوردم تا نفهمه ک هنوز دیوونشم و براش میمیرم... ولی اگه موقع چتیدن چن لحظه بهش وب بدم خودش از بغض و گریهام متوجه میشد ک دیوونه تر از قبل شدم...

خدایا خودت گواه این حال و روزمی... خودت میدونی چقد دارم جون میکنم تا وانمود کنم همه چیز عادیه و حالم خوبه.... ولی خودت ک میدونی واقعا دیگه طاقتم داره تموم میشه... خدایا مث همیشه همه چیزو به دستای امن خودت میسپارم...... خدایـــــــــــــا تپلیمو از خودت میخوام...

 



نظرات شما عزیزان:

fall in love
ساعت19:27---30 آبان 1391
پای امید دلم اگر چه شکسته است
دست تمنای جان همیشه دراز است
تا نفسی میکشم ز سینه ی پر درد
چشم خدا بین من به روی تو باز است


دخترجھنمے
ساعت0:44---1 مرداد 1391
دلم براے خودم سوخت....
وقتےکھ صدایم کردے:
"شما"؟

سلام دوستم،
وب خوشملے دارے،
پیش منم بیا،منتظر نظر خوشلت ھستم
فعلآ باے تا ھاے....


sogolii
ساعت19:08---28 تير 1391
سلام .دوست عزیز
وب گشنگی داری.پیش منم بیا
جمعه منتظرتم.حتما بیای
دوست دارم اسم قشنگت رو بین نظر دهندگان وبم ببینم.فعلا بای
__ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------


negin
ساعت20:06---18 تير 1391
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aziiiiiiiiiiiiiz vebet kheyli ghashange be manam sar bezan o age dost dashti linkam kon o behem khabar bd ke linket konam misiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

negin
ساعت12:42---18 تير 1391
salaaaaaaaaaaam aziiiiiiiiz vebet kheyli khoshmele dost dashti be man sar bezan o linkam kon o behem khabar bd ke linket konam...misiiiiiiii

xy
ساعت19:16---14 تير 1391
سلام دوست عزیز حقیقت من درست منظور شما رو متوجه نشدم اینکه من عاشق طبیعت هستم درسته ولی مهمتر از همه اینکه من دیوونه ی نیلوفر ابی هستم چون هم نماد خاصی داره وهم بین من ونیلوفر ابی یک داستانی وجود داره که علت علاقه منه

xy
ساعت9:40---13 تير 1391
سلام من حتی فکر نمیکنم که پاییز هم وسعت غمگینی شمارو داشته باشه ولی هرجور برای خودت نقاشی کنی درواقع ذهن خودتو ساختی دوست من سعی کن نقاشی ذهنتو به فضای طبیعت خلقت معطوف کنی

y ashegh
ساعت16:10---12 تير 1391
بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم . لبخند همیشه راز خوشبختی نیست




مهسا
ساعت1:47---12 تير 1391
زمان به من آموخت :
دست دادن معنی رفاقت نیست !
بوسیدن قول ماندن نیست !
عشق ورزیدن ضمانت تنها شدن نیست !


s:m
ساعت14:33---11 تير 1391
پاییز غمگین است ولی خوبیش به گل نیلوفره وبلگت میتونه درلیست وبلاگهای پرطرفدار قرار بگیره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 تير 1391برچسب:,ساعت 14:6 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com