غمگین چو پاییزم...

بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت
که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن ،
بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه
که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن .
زمانه ایست که خیلی چیزها آنطوری که بود یا باید باشد نیست ...!!


خدایا !
آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من !!


تو هوس كه نه ...نفس بودي،

آنقدر دير مي كني و نمي ايي

كه روزي هزار بار

خفه مي شوم و مي ميرم...


"ســـــــــرد است و من تنهـــــــــایم"
چه جمــــــله ای...
پــُر از کـلیـشه...
پــُر از تـهـوع.....
جایِ گرمی نشسته ای و می خوانی :
"ســـــرد اسـت"
یـــخ نمی کنی...
حس نمی کنی....
که من برای نوشتنِ همین دو کلمه ؛
چه سرمـــایی را گذراندم....



نظرات شما عزیزان:

غریبه دیروز،آشنای امروز،از یاد رفته فرداهایت
ساعت16:29---21 شهريور 1391
عزیزم یه دنیا ممنون که سر میزنی
مرسی
لطف میکنی با پیام های قشنگت
با این تپلی چیکار کردی خانومی؟


sogoli
ساعت11:25---12 مرداد 1391
مرسی که منو دوست خودت دونستی وبهم سرزدی.امیدوارم این دوستی ادامه داشته باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,ساعت 22:12 توسط دیوونه| |


Power By: LoxBlog.Com